آموزش نصب ویندوز از روی فلش

امنیت فناوری اطلاعات

 

برای اینکار ما از نرم افزار WinToFlash استفاده می کنیم که می تواند از ویندوز XP تا ویندوز ۸ را به فلش منتقل کند تا بعدا بتوانیم از طریق این فلش ویندوز را روی کامپیوترهای دیگر نصب کنیم.
فنجون: در اینجا ما به سی دی نصب ویندوز مورد نظر و یک فلش USB با حداقل حجم ۴ گیگ نیاز داریم.
 
۱) از فلش خود بک آپ بگیرید چون تمام اطلاعات آن از بین خواهد رفت
 
۲) نرم افزار WinToFlash را دانلود کنید. برای اینکار می توانید نسخه ی رایگان آن را از سایت سازنده دریافت کنید. لینک در انتهای همین مطلب است.
 
۳) WinToFlash را اجرا کنید و به تب Advanced mode بروید. البته می توانید از ٌWizard mode هم استفاده کنید اما Advanced mode تنظیمات بیشتری دارد. در اینجا اگر چه ما کاری به تنظیمات آن نداریم اما باز هم به Advanced mode می رویم! 
 
۴) از منوی Task ویندوز مورد نظرتان را انتخاب کنید. گزینه های دیگری مثل Create bootable MS-DOS USB Drive هم وجود دارد که بسیار مفید هستند البته برای کاربرهای حرفه ای تر. در پایان گزینه ی Create را انتخاب کنید.
 
photos معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB
 
5) در قسمت بعد در تب اول در کادر اول با استفاده از گزینه ی Select مسیر مربوط به پوشه ویندوز را انتخاب کنید. در اینجا من درایور مربوط به ِسی دی نصب ویندوز را انتخاب کردم. در کادر بعد با استفاده از گزینه ی Select مسیر مربوط به فلش USB خود را انتخاب کنید. حالا می توانید به تب های دیگر بروید و تنظیمات را تغییر دهید اما ما بدون تغییر گزینه ی Run را انتخاب می کنیم.
 
fenjon01313 معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB
 
۶) حالا باید گزینه ی اول را انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید.
 
fenjon01314 معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB
 
7) بعد برنامه به شما اخطار می دهد که هر چیزی که داخل فلش شما باشد پاک می شود ما هم می گوییم اوکی ادامه بده.
 
 fenjon01315 معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB
 
8) بعد بالاخره ویندوز به روی فلش منتقل می شود.
 
fenjon01317 معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB
 
9) بعد به شما می گوید خیلی خوب تمام شد!
 
7win2 معرفی نرم افزار برای نصب ویندوز از روی فلش USB
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز